Need Kasutustingimused laienevad kõigile isikutele, kes külastavad ja kasutavad EUROVULK-i e-poodi ja / või sooritavad oste selle e-poe kaudu. Palun lugege need tingimused hoolikalt läbi.

1. TOODETE TELLIMINE

Meiega lepingu sõlmimiseks peate olema üle 16-aastane ja omama kehtivat krediit- või deebetkaarti või pangakontot.
Tellimus on võimalik esitada:
–Registreeritult (kasutades e-posti aadressi);
–Külalisena (ilma registreerimiseta).
Kui olete tooted, mida tellida soovite, välja valinud ja need ostukorvi lisanud, klõpsake tellimise lõpetamiseks nupule “Maksma”. Sellele nupule vajutamisega on leping sõlmitud ja teil on kohustus tellimuse eest maksta.
Veidi aja pärast peale tellimuse vormistamist saadame teile e-kirja kinnitusega. Kui te ei saa e-kirja kinnitusega, kontrollige tellimuse olekut oma kliendikontolt või kui tegite tellimuse külalisena, võtke ühendust meie klienditeenindusega.
Me võime tellimusest keelduda või mitte saada seda töödelda juhul, kui:
– Tellitud toodet ei toodeta enam või see ei ole enam saadaval.
– Teie krediit- või deebetkaart ei võimalda tellimuse eest tasuda.

2. LEPING

Kõigi ostmiseks saadaval olevate toodete hinnad on märgitud eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Kohaletoimetamise tasu ei sisaldu hinnas ja see arvutatakse tellimisel sõltuvalt valitud kohaletoimetamise viisist.
Kõik tellimused võtame vastu kinnitusega, et teie tellimus on välja saadetud.
Kui oleme teie tellimuse vastu võtnud, siis jõustub teie ja Parem Kolm OÜ vaheline toodete ostmise ja tarnimise leping. Seejärel tasute summa, mida näete ostukorvis koos kohaletoimetamistasuga.
Toodete omand läheb teile üle makse täielikust laekumisest.
Tooted on alates teile tarnimisest teie ainuisikulisel vastutusel.

3. ISIKUANDMETE KAITSE

Parem Kolm OÜ kohustub säilitama klientide isikuandmete konfidentsiaalsuse ning tagama klientide isikuandmete turvalisuse ja nende kasutamise vastavalt meie Konfidentsiaalsus ja kohaldatavatele andmekaitse alastele õigusaktidele.

4. MAKSE JA TURVALISUS

Sa saad maksta oma tellimuse eest koheselt Montonio makselahenduse kaudu, mis võimaldab tasuda levinumate Baltikumi ja Soome pankade makselinkide ja krediit- või deebetkaartiga.
Me ei hoia teie krediitkaardiandmeid. Te ei sisesta mistahes krediitkaardiandmeid kodulehele www.eurovulk.ee Kui te valite tooted ja soovite maksta, siis toimub automaatne andmevahetus pangaga ostuga seotud info edastamiseks. Teid suunatakse eeltäidetud maksekorraldusele. Meid informeeritakse peale eduka makse sooritamist. Selline meetod on kiire – raha laekumine meie kontole toimub tunni jooksul peale Teie kontolt mahavõtmist. Mugav – maksekeskkond kohaldub vastavalt kasutatavale nutiseadmele. Turvaline – Teie ja panga vaheline side on turvaliselt kaitstud, mis tagab, et kõrvalistel isikutel puudub edastatavale infole ligipääs.
Makse võetakse maha eurodes (€) ja vajadusel debiteeritakse vastavalt sel ajal kehtivale vahetuskursile.

5. KÄIBEMAKSU PÄRINGUD (VAT)

Tarnekulud lisatakse teie tellimusele ja lõppsumma sisaldab kehtivad määras toodetele lisanduvat käibemaksu ja tarnekulusid.

6. KOHALETOIMETAMINE

Toimetame kauba ainult Eesti territooriumil asuvale aadressile
Pakume järgmisi kohaletoimetamise viise:
– Venipak Eesti OÜ:
(kohaletoimetamine teie poolt valitud aadressile- 2-3 tööpäeva jooksul) *
– Smartpost Eesti pakiautomaat:
(kohaletoimetamine sinu valitud Smartposti pakiautomaati - 2-3 tööpäeva jooksul) *
*Transpordiettevõtete sõnul võib tarneaeg jõulueelsel perioodil olla pikem kui tavapärane ettenähtud aeg. Palume kaup varakult ette tellida!

7. KAHJUSTATUD, DEFEKTSED VÕI VALED TOOTED

Meil on kohustus saata tellitud tooted teile defektivabadena.
Kahjustatud, defektse või vale toote saamisel on lihtsaimaks probleemi lahendamise viisiks teha sellest tootest foto ja saata e-posti aadressil info@paremkolm.ee, et saaksime asja uurimist jätkata. Kui probleem on põhjendatud, vastutame meie toote tagasi võtmise eest.
Meile kahjustatud, defektse või vale toote tagastamisel või selle toote ümbervahetamisel tagastame toote hinna ja kohaletoimetamise kulu või saadame teile uue toote ning tasume toote tagastamisega seotud kulud (või korraldame toote tagastamise meie kulul).

8. KAEBUSTE KÄSITLEMINE JA VAIDLUSTE LAHENDAMINE

Kui teil on kaebusi toote saadavuse või kvaliteedi osas, saatke palun e-kiri info@paremkolm.ee. Me kinnitame teie kaebuse kättesaamise ja vastame 7 tööpäeva jooksul, saates teile e-kirja.
Kui meil ei õnnest rahuldavat lahendust leida, on teil vastavalt tarbijakaitse seadusele õigus kasutada vaidluse lahendamiseks muid viise.
Te võite saata kirjaliku kaebuse meie juriidilisele aadressile, märkides ära:
– Oma ees- ja perekonnanime, kontaktandmed,
– Esitamise kuupäeva,
– Vaidluse olemuse, oma pretensiooni ja selle põhjenduse.

9. LEPINGU TINGIMUSTE MUUTMINE

Meil on õigus käesolevaid tingimusi aeg-ajalt muuta. Sellisel juhul asendame käesolevad tingimused meie kodulehel uute tingimustega.

Teave veebivaidluste lahendamise kohta vastavalt veebivaidluste lahendamise määruse (ingl ODR – Online Dispute Resolution Regulation) artikli 14 paragrahvile 1:

Euroopa Komisjon annab vastavalt ODR-i artikli 14 paragrahvile 1 tarbijatele võimaluse lahendada veebivaidlusi ühel oma platvormidest. Platvorm (http://ec.europa.eu/consumers/odr) toimib saidina, kus tarbijad saavad leida veebiostudega ja teenuselepingutega seotud vaidlustele lahendusi kohtuväliselt.